Star Wars: Republic War
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Belépés

Elfelejtettem a jelszavam!

Legutóbbi témák
» Krayt sárkány kocsma
by Gendrax Szomb. Márc. 11 2017, 21:49

» Penny Danvolt és Gendrax hajója
by Gendrax Csüt. Dec. 29 2016, 19:27

» Ganter szobája
by Gendrax Kedd Dec. 27 2016, 21:05

» Penny Danvolt szobája
by Gendrax Kedd Dec. 27 2016, 21:02

» Gendrax karakterlapja
by Gendrax Hétf. Dec. 26 2016, 19:38

» Jedikről
by Malavai Quinn Vas. Jún. 26 2016, 07:32

» Sithekről
by Malavai Quinn Vas. Jún. 26 2016, 07:30

» Bukottakról / Szürkékről
by Malavai Quinn Vas. Jún. 26 2016, 07:29

» Civilekről
by Malavai Quinn Vas. Jún. 26 2016, 07:29

» Kasztokról általában
by Malavai Quinn Vas. Jún. 26 2016, 07:27

» Általános társalgó
by Gendrax Szomb. Jún. 04 2016, 19:35

» Hogyan írjak Előtörténetet?
by Malavai Quinn Kedd Május 31 2016, 20:16

» Szabályzat
by Malavai Quinn Kedd Május 31 2016, 17:48

» Gendrax szobája
by Gendrax Kedd Május 31 2016, 15:38

» Az Erő
by Revan Kedd Május 31 2016, 15:25


Erő-képességek

Go down

Erő-képességek Empty Erő-képességek

Témanyitás  Revan Vas. Márc. 03 2013, 20:51

Erő-érzékenység 2 sp:Ezt minden Erő-használónak kötelező megvennie az előtörténetre kapott skill pontokból. Később már nem lesz rá lehetőség és akinek nincs meg, az nem használhatja az Erőt.

Szürke oldal 2 sp: Ezt akkor kell megvenni, ha belépsz a Titkos szervezetbe és otthagyod mind a Világos, mind a Sötét oldalt és inkább mindkettőt együtt használod. Ez arra kell, hogy képes légy együtt használni őket.

Másik oldalra fordulás 2 sp: Ha Sithből Jedi, vagy Jediből Sith leszel, akkor ezt meg kell venned, különben az Erő szétzúzza az elmédet.

Fénykard

-Fénykarddal való hadonászás I alap: Mint ahogy a neve is mutatja, ez a képesség a fénykarddal való bánást fejezi ki. Ez a szint magában foglalja az I. fénykardforma használatát átlagos fokon.

-Fénykarddal való hadonászás II 4 sp: Most már nem teljesen hadonászás, hanem inkább vívás. Ez magában foglalja az első formát mesteri szinten, illetve egy másik, szabadon választott formát alapfokon.

-Fénykarddal való hadonászás III 6 sp: Már tudod az előző két formát mesteri szinten és egy harmadikat alapfokon.

-Fénykarddal való hadonászás IV 8 sp: Képes vagy az előző három formát mesteri és egy negyediket alap szinten használni.

-Fénykarddal való hadonászás V 12 sp: Tudod az előzőleg megtanult négy, illetve egy újonnan választott, ötödik formát profi szinten használni.

Plusz fénykard-formák 2 sp/db: Ez csak Sith és Jedi harcos kasztnak érhető el. Ha megvan nekik a Fénykarddal való hadonászás V, akkor 2 sp-ért vehetnek egy új formát mesteri szinten. Ezt annyiszor játszhatják el, amíg meg nem lesz nekik az összes. Az egyetlen kikötés, hogy a VIII. formát nem tanulhatják meg.

Fénykard dobás I alap: Az Erő-használó eldobja a kardját, majd az Erő segítségével visszahúzza magához. Itt még csak a visszahúzáshoz használja az Erőt.

-Fénykard dobás II 2 sp (Telekinézis II): Képes az eldobott kardot korlátozottan irányítani, mielőtt az visszatér hozzá.

-Fénykard dobás III 4 sp (Telekinézis III): Az eldobott fénykardot teljes mértékben irányítani tudja és közben még pörög is. Már nem kell visszahívnia magához a kardot, hanem harcolhat úgy is, hogy ő távolabb van a harcmezőtől és csak a fénykardok harcolnak.

Fénykarddal való védekezés I alap: Az Erő segítségével látod, hogy hova fognak repülni a lövedékek és a kezed magától odamozdul. Ritkásabb lövések ellen jó.

Fénykarddal való védekezés II 3 sp: Most már képes vagy egy gyorsabb puska lövéseit is félreütni, illetve a ritkásabb lövéseket visszaverni a támadóra.

Fénykarddal való védekezés III 5 sp: Képes vagy egy minigun lövéseit is kivédeni és a sorozatlövéseket visszaküldeni a feladónak.

Fénykarddal való védekezés IV 8 sp: Most már akármilyen gyors lövéseket visszaküldhetsz a feladónak.


Semleges Erők

-Telekinézis I alap: Az Erő-használó képes az Erő segítségével löki és húzni. Ezek nem túl erősek, átlag esetben csak egy kapcsolót lehet elhúzni vagy lökni velük.

-Telekinézis II 2 sp: Most már tud kisebb, nem rögzített tárgyakat is mozgatni, illetve ki tud billenteni egy embert az egyensúlyából és 1.5-szer nagyobbat tud ugrani.

-Telekinézis III 4 sp: Képes kisebb tárgyakat letépni a helyükről és nagyobbakat felemelni. Egy könnyebb embert már képes felemelni. A lökéssel el tud lökni egy embert, a húzással pedig el tudja rántani. 4-szer nagyobbat tud ugrani.

-Telekinézis IV 6 sp: A kis tárgyakat már ágyúgolyó sebességűre is gyorsíthatja, a nagyobbakat is le tudja tépni valahonnan, valamint már egy nagyobb embert is könnyedén mozgat a levegőben, illetve képes a levegőben tartott ember valamelyik testrészét mozgatni. A lökéssel akár több embert is fel tud lökni és be tudja horpasztani a fémet. 10-szer olyan magasra ugrik, mint egy normál ember

-Telekinézis V 8 sp:Egy egyszemélyes űrhajót, vagy több embert is tud mozgatni. A lökéssel képes csontot törni és a gyengébb ajtókat be tudja törni. 4 emelet magasba fel tud ugrani.

-Telekinézis VI 10 sp: Egy közepes méretű hajót tud mozgatni, egyszerre akár egy csapatnyi embert és droidot fel tud emelni és mozgatni, valamint a lökése már egy erős ajtót is be tud törni. Ki tud ugrani a légkör széléig.

-Telekinézis VII 12 sp: Akár egy csatahajót is képes mozgatni vele, kisebb vadászrajokat is tud irányítani. A lökése olyan erős, hogy egy páncélozott hajót kettészelne. Már tökéletesen tudja lebegtetni magát is, ezért nincs megszabva, hogy mekkorát tud ugrani. Megfelelő nyomáskiegyenlítő és hőálló páncélban űrutazásra is képes lehet.

-Telekinézis VIII 20 sp: Még egy bolygót is meg tud mozdítani, illetve egy hatalmas erejű, pengeéles lökéssel ketté is szelheti.


-Sebesség I alap:Ha akarja, akkor a saját testébe irányítja az Erőt, amivel gyorsabbá tesz magát. Első szinten 20%-al gyorsabb.

-Sebesség II 2 sp:Ezen a szinten másfélszer gyorsabb mint átlagosan.

-Sebesség III 4 sp: Most 75%-al gyorsabb.

-Sebessg IV 6 sp: 2-szer olyan gyors hogyha aktiválja és az alpa sebessége végérvényesen megnövekszik 10%-al.

Sebesség V 8 sp: 2,5-szer gyorsabb az átlagnál és alapból 20%-al gyorsabb.

-Sebesség VI 10 sp: 3,5-szer gyorsabb és alapból 75%-al gyorsabb.

-Sebesség VII 12 sp: 4-szer gyorsabb és alapból a sebessége 2-szerese az átlagnak.

-Gondolatátvitel I alap: Az Erő-használó képes beszélni a másikkal gondolati úton.

-Gondolatátvitel II 2 sp: Képes kifigyelni a másik gondolatait.

-Gondolatátvitel III 4 sp: Képes érzékelni az érzéseit.

-Gondolatátvitel IV 6 sp: Tud kutatni az emlékeiben.

-Gondolatátvitel V 8 sp: Le tudja igázni az áldozat elméjét, ezzel engedelmességre kényszeríti, illetve ki tud tépni emlékeket az elméjéből (állatoknál is működik).

-Érzékszerv élesítés I 4 sp: Másfélszer jobb az összes érzékszerve (örökösen).

Érzékszerv élesítés II 6 sp: Kétszer jobbak az érzékszervei (örökösen).

-Telekinetikus pajzs I 6 sp (Lovag szint): Az Erő segítségével eltéríti a felé érkező összes lövést. Fénykard ellen nem jó.

-Telekinetikus pajzs II 10 sp (Lovag szint): Az Erő segítségével képes megállítani egy fénykard pengéjét is kb. 10 másodpercig. Képes 2 órán át kibírni az űrben (feltéve, ha megvan neki az Erő-légzés és kap levegőt).

-Erő-védelem I 8 sp (Lovag szint): Az Erővel ki tud védeni más Erő-támadásokat.

-Erő-védelem II 14 sp (Mester/Nagyúr szint): Puszta kézzel képes megfogni egy fénykard pengéjét is.

Erő-légzés I 4 sp: Képes kis oxigéntartalmú helyeken is elég levegőhöz jutni.

Erő-légzés II 6 sp: Mérgező gázok között is biztonságosan elég oxigénhez jut.

Erő-légzés III 8 sp: Akár a vízből is ki tudja szűrni az oxigént.

Erő-légzés IV 10 sp: A semmiből is képes elég mennyiségű levegőt teremteni.

Láthatatlanság I 2 sp (Jedi őrszem, Sith bérgyilkos): Az Erő segítségével manipulálod az emberek elméjét, így ők nem vesznek észre téged. Droidok és kamerák ellen nem hat.

Láthatatlanság II 4 sp (Jedi diplomata, Sith Veszejtő): Az Erővel elhajlítod magad körül a fényt, így ténylegesen láthatatlan leszel. Már a kamerák sem vesznek létre és a hőkamerával fel nem szerelt droidok számára sem vagy érzékelhető.

Kinézet módosítása I 2 sp (Sith beépülő, Jedi beépülő): Egy illúziót hozol létre magad körül, ami miatt máshogy nézel ki, mint a valóságban. Droidok és kamerák ellen nem hat.

Kinézet módosítása II 4 sp (Sith imposztor, Jedi imposztor): Az Erővel módosítod a testedet, így már fizikailag is máshogy nézel ki. Csak olyan alakú lehetsz, mint a fajod példányai.

Újraélesztés I 10 sp (Mester szint): Ez egy különleges képesség, amit csak a legerősebb mesterek tudnak kifejleszteni. Az első szinten a felhasználó az Erőn keresztül elvesz egy életet, hogy másnak adja. Ezt a szintet a Jedik nem szokták használni, de megeshet, hogy vészesetben valaki használja. A Sitheknek nincs ilyen kikötésük.

Újraélesztés II 15 sp: Ennek a képességnek a segítségével a mester magából az Erőből meríti az életet, így nem kell meghalnia senkinek, viszont utána nagyon kimerült lesz, sőt, el is ájulhat. Ha halálakor birtokában van ennek a képességnek, akkor van egy nagyon rövid ideje, hogy feltámadjon. Ebben az esetben két élettel fizet a sajátjáért és két órán keresztül kómában lesz.

Újraélesztés III 20 sp: A mester akárkit újraéleszthet és ő is visszatérhet a halálból "ingyen", viszont mindkét esetben nagyon kimerült lesz. Már két embert is fel tud támasztani anélkül, hogy elájulna.

Hosszú élet 6 sp (Lovag szint): Az Erő-használók sem élnek örökké. Legalábbis amíg ezt a képességet meg nem szerzik. Így az életüket meghosszabbíthatják 1000 évvel. (Játék szempontjából csak abban lényeges, hogy nem öregedik a karaktered, hanem az életkorával együtt nő az ereje is.)

Világos Erők

-Gyógyítás I 2 sp: A Jedi meditációs transzba kerül egy pár percre  és mire végez, a sebei beforrnak. Életveszélyes sebnél nem használ és csata közben sem kivitelezhető.

-Gyógyítás II 4 sp: Most már csak az életveszélyes sebek begyógyításához kell meditálnia, a többihez elég ha egy kicsit koncentrál. Megszűnik a hatás, ha nagyon erősen koncentrál valami másra, illetve ha harcol, vagy Erő képességet használ.

Gyógyítás III 6 sp: Már oda se kell figyelnie, a sebei maguktól begyógyulnak, ha egyszer elindítja a folyamatot. Két hatalmas hátránya van. Az első az, hogy nagyon hamar kimeríti a használót, illetve ha nagyon súlyos sebeket kell begyógyítania, akkor az élete is meg fog rövidülni (kivétel, ha vesz egy pár hónapos koltó-tartály kezelést). Képes vagy másokat is meggyógyítani.

-Erő-pajzs I 2 sp: Egy gyenge erőteret hoz maga körül létre, ami elnyeli a lézerek energiáinak felét és a fénykard erejének negyedét. Így kisebb sérülések érik a használót, mint alapból.

Erő-pajzs II 4sp: A jedi képes elnyelni a támadó lézerek erejének 90%-át és a fénykardénak a háromnegyedét, illetve képes kb. fél órán át kint lenni az űrben.

Erő-elszívás I 4 sp: A Jedi egy pajzsot hoz létre maga körül, ami elnyeli a rá küldött Erő-alkalmazásokat és energiává alakítja őket, ezzel erősítve a Jedit.

Erő-elszívás II 6 sp: A Jedi már nem csak pajzsot hoz létre, hanem képes egy egyenes sugárban kiszívni egy, vagy több lényből az Erőt (nem véglegesen).

-Csillapítás 4 sp: A Jedi képes nyugalmat árasztani magából, ezzel lecsillapítja a dühödt lényeket (Sithek ellen nem jó).

-Világos kisugárzás 4 sp: A Jedi a puszta jelenlétével a világos oldal felé húzza a közelében lévőket (1 km). Ha beszél valakivel, akkor ez a hatás kétszeres.

Világos meditáció 8 sp (Lovag szint): A Jedi magába gyűjti a világos oldal erejét, ezzel megsokszorozza a saját erejét, gyorsaságát és regenerálódási sebességét az ötszörösére. A Sebesség V-tel már olyan gyors, hogy szinte el sem lehet kapni és akkor még ne beszéljünk az erejéről, ami szintén ötszörös. A Jedinek 20 másodpercig mozdulatlannak kell lennie, hogy használni tudja.

Sötét Erők

-Erő szorítás I 2 sp (Telekinézis II): A Sith az Erő segítségével elkapja valaki torkát és fojtogatja.

-Erő szorítás II 4 sp (Telekinézis III): Most más akármelyik testrészét tudja szorítani, illetve fel is emelheti a levegőbe, bár még nem tudja mozgatni.

-Erő szorítás III 6 sp (Telekinézis IV): Fel tudja emelni a levegőbe az ellenséget és mozgatni is tudja, miközben fojtogatja, vagy szorítja valamelyik testrészét. El tud törni egy csontot.

-Erő szorítás IV 8 sp (Telekinézis V): Akár több ellenséget is fojtogathat, vagy szorongathat a levegőben. Képes egy ember méretű ellenség egész testét összeroppantani.

-Erő szorítás V 10 sp (Telekinézis VI): Egy embernél nagyobb lényt, vagy gépet is össze tud roppantani. Ha megvan a Telekinézis VII, akkor egy csatahajó méretű tárgyat (vagy ne adja Isten egy akkora lényt) is képes összeroppantani.

-Erő villámok I 2 sp (csak hús-vér kézből lehet villámot ereszteni, pótlásból nem):  A Sith egy egyszerű, egyenes vonalú villámot küld áldozatára. Nagyon fájdalmas, ezért kínzásnál gyakran használják, de csak ritkán öl (ahhoz át kell haladnia az áldozat szívén).

-Erő villámok II 4 sp: A sith képes tovább kitartani a villámot és már manipulálhatja úgy az irányát, hogy átmenjen az áldozat szívén.

-Erő villámok III 6 sp: Most már nem csak egy villámot tud kiengedni, hanem többet és mind a két kezét használhatja és az összes villámot képes többször kettéválasztani, így akár ujjanként 10-et is küldhet. Képes arra, hogy azonnal öljön vele, illetve arra is, hogy az áldozat ne haljon bele, de elmondhatatlan kínokat álljon ki.

-Erő villámok IV 8 sp: Ezzel képes egyszerűen elpárologtatni egy ellenséget, illetve egy csatahajót pajzsait is tönkre teheti.

-Élet szívás I 2 sp: A Sith érintéssel képes elszívni az áldozata életerejének egy részét, amivel a saját sebeit gyógyítja.

-Élet szívás II 4 sp: Most már képes egy vörös színű villámot küldeni biztos távolságból és több életet szív el, illetve többet gyógyul.

-Élet szívás III 6 sp: Két kézzel is képes villámokat küldeni, amiket szét is választhat. Több ellenséggel képes így elbánni, akik belehalnak a folyamatba, a Sithnek viszont a halálos sebei is begyógyulnak. Ha nincsenek sebei, akkor fokozatosan egyre kipihentebb lesz.

-Sötét düh I 2 sp: A Sith a dühéből pajzsot von maga köré. Ekkor 50%-al gyorsabb, 50%-al erősebb és a pajzs a fénykardon kívül minden támadást elnyel. Képes megóvni használóját attól is, ha rázuhan egy kisebb hajó. Minden jó tulajdonsága ellenére a pajzs súlyos sérüléseket okoz használójának, aki bele is halhat. Égési sérüléseket szerez tőle.

Sötét düh II 4 sp: A Sith 2-szer olyan gyors és erős, mint az előző szinten, illetve a pajzs a fénykard sebzésének háromnegyedét elnyeli és kevesebb sérülést okoz.

Sötét kisugárzás 4 sp: A Sith kiterjeszti a sötét oldalt maga körül, így a környezetét (1 km) is a Sötét oldal felé taszítja. Ha valakivel beszél, akkor ez a hatás sokkal erősebb.

Sötét meditáció 8 sp (lovag szint): A Sith egy meditációs technikával magába szívja a sötét oldalt. Hasonló a Sötét dühhöz, de inkább a világos meditáció párja. A Sebessége, ereje és a regenerációs gyorsasága megötszöröződik. 20 másodpercig mozdulatlannak kell lennie, hogy használni tudja.A Sebesség V-tel már olyan gyors, hogy szinte el sem lehet kapni és akkor még ne beszéljünk az erejéről, ami szintén ötszörös.
Revan
Revan
Admin

Hozzászólások száma : 150
Join date : 2013. Feb. 03.

https://republicwar.hungarianforum.com

Vissza az elejére Go down

Vissza az elejére

- Similar topics

 
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.